Politica de Retur
Politica de retur
Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii in cazul in care produsul nu mai este disponibil. Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Produs in colet deteriorat
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Produse livrate gresit
In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Produse fara drept de returnare: - produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
- produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid.
- produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta.
- produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Dreptul de denuntare unilaterala
OUG 34/2014 Art. 9. - (1): conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
OUG 34/2014 Art. 14. - (1): "Consumatorul returneaza produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat comerciantului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile."
OUG 34/2014 Art. 14. - (3): Clientul este direct responsabil de diminuarea valorii produselor, ce rezulta din manipularea sau utilizarea acestora pe toata perioada in care s-au aflat in posesia sa, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Daca ai primit produsul incomplet sau neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Conform legislatiei in vigoare, politica de retur a produselor se aplica doar pentru achizitiile facute de persoane fizice.
Conditii de returnare:
Toate produsele comandate online se pot returna in maximum 14 zile de la primire. Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original, pentru a evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. *Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract. In cazul returului fara ambalaj si accesorii, acesta nu mai poate fi pus in vanzare la pretul la care a fost vandut catre client, caz in care diminuarea de valoare in procent de [.]% din pretul de achizitie va fi suportat de catre client/cumparator. Suma reprezentand valoarea de diminuare va fi retinuta din pretul platit pentru acesta, consumatorului urmand sa-i fie returnata doar diferenta.
Daca in comanda sunt mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca a fost desigilat sau dezambalat un singur produs din modelul respectiv. Produsele trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, sau a marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur. Contravaloarea produselor se va returna in maximum 14 zile. Suma inapoiata va include, daca este cazul, costul transportului platit pentru expediarea initiala a comenzii.
Costul transportului pentru returul produselor va fi suportat de catre client.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 14 zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile platite prin Transfer bancar sau Ramburs, avem nevoie sa ne transmiteti un cont IBAN in care sa efectuam transferul.