Garantia Produselor
Bun venit
Produsele pe care le gasiti in magazinul nostru au o garantie de 12 luni. Garantia se aplica numai atunci cand ceva s-a stricat in timpul utilizarii normale sau din cauza unui defect de fabricatie.
Deteriorarea de catre utilizator sau uzura normala (a pieselor) nu sunt acoperite. Va rugam sa retineti ca, costurile de transport pentru expedierea catre MAXIMA si inapoi la dumneavoastra sunt in contul dumneavoastra.
Costuri de reparatii si investigatii
In cazul unui defect in afara garantiei, se vor aplica atunci costurile de reparatie. Va vom anunta in avans estimarea acestor costuri si vom continua reparatiile doar cu acordul dumneavoastra. In cazul in care nu doriti ca reparatia sa fie efectuata, percepem o taxa suplimentara sub forma unui cost de investigatie de 200 RON. Descoperirea motivului din spatele defectului poate dura ceva timp. Adesea, trebuie testate diverse situatii pentru a rezolva acest lucru.
Uneori, motivul defectului este de negasit sau investigatia arata ca articolul nu mai poate fi reparat. In aceste cazuri, pe langa costurile de expediere, se aplica si costul investigatiei.
Costurile de investigatie reprezinta adesea doar o mica parte din costurile reale.